Malopolska

Koninki Recensioni

Recensioni, valutazioni e commenti - Koninki

Se volete conoscere commenti e valutazioni sulla stazione sciistica di Koninki eccovi tutto quello che gli utenti hanno scritto su questa località. Oppure se ci siete già stati, lasciate la vostra recensione!

Recensioni, valutazioni e commenti - Koninki

Totale:

Stazioni sciistiche d'Europa e del Nord America
Skiinfo utilizza un algoritmo che determina la valutazione complessiva di un'area sciistica. Questa valutazione si basa su diversi fattori, tra cui: le informazioni generali sul comprensorio sciistico, i voti della redazione ed ovviamente anche i giudizi dei lettori. Inoltre, nel caso delle recensioni degli utenti, quelle più recenti hanno un peso maggiore rispetto alle quelle più datate.
Principianti
Intermedi
Esperti
Qualità piste
Famiglie
Apres Ski
Snowpark
Voto complessivo

Tutte le recensoni

Più recenti

Lukasz

Fajny trasa zjazdowa, jej dolna część nie dla początkujących. Położony w pięknym miejscu. ... Recensione completa
Lubię, bo nie ma tłumów i kome...
- wyciąg jest wiekowy, ale to ...
8 mesi fa

Tomasz

Stok piękny, lecz zaniedbany. Ratrak jest, ale nie używa się go najwyraźniej. BAR na górze - ceny z kosmosu. Zapach w środku, no cóż. WC - Widzieliście film Desperado? Wszystko zaniedbane. ... Recensione completa
Ładna góra
Infrastruktura, ceny, jakość
9 mesi fa

Beata Urban-Piechota

W Koninkach można pojeździć na pięknej, dosyć stromej górze. Jednak nachylenie stoku jest równomierne bardzo przyjemnie się tam jeździ. Obecnie jest sporom bardzo dobrze ubitego śniegu i jazda tam jest prawdziwa przyjemnością. Trochę słabiej wypada jakość toalet oraz przestarzałe krzesełka. Jednak mając na względzie piękny, długi zjazd dla wytrawnego narciarza jakość krzesełka jest sprawą mniejszej wagi, a to, że jest pojedyncze to zaleta. Ludzi nie ma tak dużo i można bezpiecznie zjeżdżać, nie tak jak np. w Kasince, gdzie mamy piękną wieloosobową kanapę, a na stoku człowiek na człowieku jeździ. Obecnie największą zaletą jest fakt, że właściciel otworzył wyciąg mimo zakazów. Brawo!... Recensione completa
długi stok, piękne widoki, duż...
infrastruktura
10 mesi fa

Tomasz

Stok i miejsce jest OK. Problemem jest infrastruktura. Wyciąg jest przestarzały. Cena za całodniowy karnet jest taka sama jak w Białce - 115 zł. i mamy w zasadzie jeden wyciąg do dyspozycji. Ceny w barze jak w Gołębiewskim. No niestety jakość połowa lat 80-tych. A szkoda... Bo miejsce piękne. ... Recensione completa
Stok sam w sobie OK...
Infrastruktura, ceny, jakość
10 mesi fa

Tomasz

Stok i miejsce jest OK. Problemem jest infrastruktura. Wyciąg jest przestarzały. Cena za całodniowy karnet jest taka sama jak w Białce - 115 zł. i mamy w zasadzie jeden wyciąg do dyspozycji. Ceny w barze jak w Gołębiewskim. No niestety jakość połowa lat 80-tych. A szkoda... Bo miejsce piękne. ... Recensione completa
Stok sam w sobie OK...
Infrastruktura, ceny, jakość
10 mesi fa

aleksander rabenda

stok jest naprawdę fajny jest dość szeroki i na końcu dość stromy ale osoby uczące się nie będą miały z tym problemu natomiast największą zaletą tego stoku jest mała ilość ludzi i gorczański mikroklimat który trzyma długo w tym miejscu śnieg... Recensione completa
10 mesi fa

Debkra

Blisko Krakowa (około 65 km), na miejscu wypożyczalnia, instruktor, ośla łączka, kilka orczyków. Główna trasa z homologacją, oświetlona, ratrakowana. Tuz obok kawiarnia, restauracja i ośrodek narciarski. Od grudnia jest sauna gdzie po zejściu ze stoku można odpocząć. ... Recensione completa
Blisko KRK, wypożyczalnia, ośw...
4 anni fa

antex

Szalu nie ma tylw ze blisko Krakowa.... Recensione completa
Nasniezony ale kamienie sie po...
6 anni fa

Bardzo fajny ośrodek. Z pokoju miałem ok 50 m do dolnej stacji kolejki. Trasy fajnie przygotowane. Szczególnie fajna najdłuższa trasa. W tym roku dostała homologację FIS tak więc tylko czekać na pojawienie się tam zawodów:) Sam ośrodek ma swoje minusy, bo wybudowany dość dawno. Jednak widać, że właściciele się starają go remontować i ciekawi mnie jak zmieni się do przyszłego roku. Jak dla mnie największym atutem Koninek jest miejsce. Totalna głusza i co ważne, dla kogoś kto chce odpocząć od cywilizacji, nie ma zasięgu:) ... Recensione completa
,
,
9 anni fa
Stazioni sciistiche d'Europa e del Nord America

Vota questa località

Scrivi la tua recensione su questa stazione sciistica. Cosa ti è piaciuto? Cosa no? Attendiamo il tuo commento!

Principianti
Intermedi
Esperti
Qualità piste
Famiglie
Apres Ski
Snowpark
Voto complessivo

Che voto vorresti dare alla stazione sciistica?

Copyright © 1995-2021 Mountain News Corporation. Tutti diritti riservati.